1393-05-30 09:03
1661
0
1410
تقدیر ابتکار از دباغیان ؛

روابط عمومی محیط زیست گلستان رتبه برتر کشوری شد

مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت از محیط زیست استان گلستان، در همایش مدیران روابط عمومی اداره‌های حفاظت از محیط زیست کشور، لوح تقدیر، تندیس و هدیه راوبط عمومی برگزیده را دریافت کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ این هدیه توسط معصومه ابتکار، رییس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور و معاون رییس جمهور در جمع سایر مدیران از سراسر کشور به دباغیان اعطا شد.

الهه موسوی مشار امور رسانه مدیر کل اداره حفاظت از محیط زیست استان، در این خصوص به سرو می‌گوید: «این انتخاب توسط تیمی از کارشناسان و با نظارت رییس سازمان، با ارزیابی عملکرد یک ساله مدیران روابط عمومی در سراسر کشور انجام شد.

موسوی اذعان کرد: خبرنگاران حوزه محیط زیست در استان گواه خوبی هستند که این مدیر جوان شایستگی این انتخاب و تقدیر را داشت.»

احمد دباغیان، خود از دریافت این لوح تقدیر و جایزه ابراز خوشحال می‌کند و می‌گوید: «با تماس‌های مکرر تهران در این همایش حاضر شدم. در کنار من دوستانی از اداره‌هایی چون قزوین و اصفهان و چند استان دیگر هم حضور داشتند که از آن‌ها هم تقدیر شد و من به عنوان برگزیده انتخاب شدم.

دباغیان افزود : از آن جایی که به ما اطلاع نداده بودند که موضوع از چه قرار است اول کمی نگران شدیم. اما امیدوارم بعد از این بتوانم کاراتر باشم و با پشت کار بیشتری به کارم ادامه دهم.»

انتشار به موقع و صادقانه رخدادهایی چون ضرب و شتم دو محیط بان این استان توسط شکارچیان غیرمجاز، برخوردهای متعدد حیات وحش با خودروهای عبوری در جاده پارک ملی گلستان از جمله مرگ یک ماده پلنگ، آتش سوزی های مکرر در پارک ملی گلستان و غیره منجر به افزایش آگاهی و ایجاد حساسیت عمیقی در جامعه و مسئولین نسبت به مخاطرات محیط زیست و محیط بانان کشور از جمله دلایل این انتخاب بود.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.